Από Θρακομακεδόνες παίρνοντας το κίτρινο μονοπάτι σε ~2 ώρες φτάνετε στο Φλαμπούρι. Το κίτρινο μονοπάτι ξεκινάει από το τέλος της οδού Καστοριάς στους Θρακομακεδόνες.

Από το πάρκινγκ του τελεφερίκ ακολουθείτε το μονοπάτι της Χούνης προς Φλαμπούρι. Στην μέση περίπου της διαδρομής (~1,15΄ώρες από το σημείο εκκίνησης) κάνετε δεξιά στην διχάλα που συναντάτε ακολουθώντας την ταμπέλα προς Φλαμπούρι. Συνολική διάρκεια μέχρι το καταφύγιο ~2,30΄ώρες.

Στο Φλαμπούρι θα βρείτε ορειβατικούς χάρτες, με όλα τα μονοπάτια για την ευρύτερη περιοχή της Πάρνηθας.

Στην εθνική Αθηνών-Λαμίας βγαίνετε στην έξοδο προς Πάρνηθα – Μεταμόρφωση, στρίβετε με κατεύθυνση προς Πάρνηθα συνεχίζοντας σε όλες τις διασταυρώσεις ευθεία.

Ο δρόμος από κάποιο σημείο και μετά λέγεται Λεωφ. Καραμανλή και στην συνέχεια Πάρνηθος. Μετά από μερικά χλμ. περνάτε την περιοχή με τις ταβέρνες και στην συνέχεια το πάρκινγκ του τελεφερίκ.

Ο δρόμος πια αρχίζει και ανεβαίνει την Πάρνηθα για αρκετά χιλιόμετρα. Κάποια στιγμή περνάτε το παλιό ξενοδοχείο και στη επόμενη διασταύρωση κάνετε δεξιά, περνώντας μπροστά από το λευκό εκκλησάκι της Αγ.Τριάδας.

Συνεχίζετε τον ασφαλτόδρομο και στην επόμενη διασταύρωση συναντάτε ταμπέλα για Φλαμπούρι όπου κάνετε λοξά αριστερά. Για την υπόλοιπη διαδρομή ακολουθείτε τις μεγάλες ταμπέλες προς Φλαμπούρι και όχι τις μικρές για τους πεζοπόρους. Η τελευταία ταμπέλα σας βάζει σε κατηφορικό βατό χωματόδρομο όπου σε 5΄λεπτά με το αυτοκίνητο ή την μοτοσυκλέτα και σε 20΄λεπτά αν περπατήσετε, θα σας οδηγήσει στο Φλαμπούρι.

Παίρνετε το τελεφερίκ και ανεβαίνετε στο πάρκινγκ του καζίνο. Από εκεί περνώντας από το ελικοδρόμιο και ακολουθώντας ταμπελίτσες για Φλαμπούρι, πεζοπορείτε σε μονοπάτι ή στον ασφαλτόδρομο και σε ~1.30΄ ώρα φτάνετε στο Φλαμπούρι.

Πατήστε εδώ, για να δείτε ή να εκτυπώσετε, τον χάρτη πρόσβασης στο Φλαμπούρι.
Αφορά αυτοκίνητο ή μοτοσυκλέτα.

Παρακάτω στον χάρτη της Google, μπορείτε να βάλετε την διεύθυνση σας, και να σας βγάλει όλη την διαδρομή από το σημείο που θα ξεκινήσετε.