Από Θρακομακεδόνες μέχρι το καταφύγιο Φλαμπούρι, με χρονική διάρκεια ~01:30′ ώρα.
Το σημείο εκκίνησης είναι στο τέλος της οδού Καστοριάς στους Θρακομακεδόνες (στο αδιέξοδο).
Το ανηφορικό μονοπάτι με κίτρινη σήμανση, ξεκινάει και κινείται αρχικά βορειοανατολικά. Στην πρώτη διασταύρωση που θα συναντήσετε με σήμανση προς Φλαμπούρι, στρίβετε αριστερά και ακολουθώντας το φανερό μονοπάτι, ανηφορίζεται μέχρι το καταφύγιο Φλαμπούρι.
Η θετική υψομετρική διαφορά είναι ~580μ.

Από την είσοδο του πάρκινγκ στο τελεφερίκ κάτω, μέχρι το καταφύγιο Φλαμπούρι, με χρονική διάρκεια ~02:30′ ώρες.
Το μονοπάτι ξεκινάει στον κεντρικό δρόμο, ακριβώς δίπλα στην είσοδο του πάρκινγκ για το τελεφερίκ κάτω. και κινείται μέσα στη χαράδρα της Χούνης.
Διπλα στην είσοδο του πάρκινγκ στα 2 πεύκα, υπάρχει πινακίδα προς Φλαμπούρι. Ακολουθούμε το δασικό δρόμο που πηγαίνει αρχικά παράλληλα στο δρόμο του πάρκινγκ για το τελεφερίκ και περνάμε από αριστερά την κλειστή πόρτα που θα συναντήσουμε.
Συνεχίζουμε τον ανηφορικό τσιμεντόδρομο και στρίβουμε δεξιά (υπάρχει πινακίδα στα αριστερά), συνεχίζοντας για άλλα ~350μ, όπου λοξά δεξιά ξεκινάει το φανερό μονοπάτι.
Στην μέση περίπου της διαδρομής (~1,15΄ από το σημείο εκκίνησης) κάνετε δεξιά στην διχάλα που συναντάτε με σήμανση προς Φλαμπούρι, ακολουθώντας το μονοπάτι που κατηφορίζει αρχικά με τα μπλε σημάδια.
Συνεχίζεται μέχρι να βρείτε πινακίδες με εύκολη και δύσκολη διαδρομή.
Επιλέγετε εύκολη μεγαλύτερης απόστασης και όχι τόσο ανηφορική ή δύσκολη μικρότερης απόστασης και πιο απότομη.
Η δύσκολη διαδρομή σας βγάζει κατευθείαν στο καταφύγιο Φλαμπούρι, ενώ η εύκολη διαδρομή σας βγάζει σε δασικό δρόμο, που στρίβετε δεξιά και φτάνετε σε 5′ στο Φλαμπούρι.
Η θετική υψομετρική διαφορά είναι ~700μ.

Από το πάρκινγκ του καζίνο μέχρι το καταφύγιο Φλαμπούρι, με χρονική διάρκεια ~1:45′.
Ξεκινώντας από το πάρκινγκ του καζίνο, με κατεύθυνση προς το ελικοδρόμιο, συνεχίζεται το μονοπάτι μέχρι την άσφαλτο.
Η σήμανση σας καθοδηγεί προς τα δεξιά, όπου μετά από ~150μ. πινακίδα σας βγάζει δεξιά σε δασικό δρόμο.
Συνεχίζοντας συναντάτε πινακίδα που σας οδηγεί δεξιά, συνεχίζοντας σε μονοπάτι με κόκκινα σημάδια.
Το μονοπάτι σε λίγο κατηφορίζει μέχρι να συναντήσετε το κεντρικό μονοπάτι της Χούνης, όπου κάνετε αριστερά και στα ~20μ. δεξιά στην πινακίδα που θα βρείτε.
Ακολουθώντας για ~01:00′ ώρα το μονοπάτι που έχει κιτρινοπράσινα σημάδια, θα βγείτε σε δασικό δρόμο, όπου κάνοντας δεξιά φτάνετε σε 5′ στο καταφύγιο Φλαμπούρι.
Η θετική υψομετρική διαφορά είναι ~200μ.
Επίσης αν θέλετε μπορείτε να συνεχίσετε από τον ασφαλτόδρομο φτάνοντας και πάλι στο καταφύγιο Φλαμπούρι σε ~1:45′.
Ενδείκνυται για περπατητές που δεν έχουν ανάλογη εμπειρία σε μονοπάτια ή για την επιστροφή σε περίπτωση που είστε κουρασμένοι ή έχει νυχτώσει.

Προσοχή!
Οι οδηγίες είναι για άτομα που έχουν εμπειρία σε ορεινά μονοπάτια, ενώ οι διαδρομές που ξεκινούν από κάτω χρειάζονται καλή φυσική κατάσταση.
Δεν είναι κάτι δύσκολο, αλλά αν έχετε κάποια αμφιβολία για το αν θα τα καταφέρετε, καλύτερα να επικοινωνήσετε μαζί μας πριν το επιχειρήσετε.
Μην ξεχνάτε ότι κάθε εβδομάδα κάνουμε πεζοπορικές βόλτες στην Πάρνηθα και μπορείτε να συμμετέχετε ή να οργανώσουμε αποκλειστικά για εσάς (παρέα, ομάδα, εταιρεία, οικογένεια, σύλλογος κλπ.).
Βεβαίως διοργανώνουμε όπως θα δείτε στη κατηγορία “Δραστηριότητες” και πολλές άλλες δράσεις.

Τηλέφωνα επικοινωνίας: 2102464666 και 6972256215.
Ώρες επικοινωνίας: 10:00′ – 17:00′

Επίσης στο Φλαμπούρι θα βρείτε ορειβατικούς χάρτες υψηλής ανάλυσης, με όλα τα μονοπάτια της Πάρνηθας.

Στην Εθνική Αθηνών-Λαμίας βγαίνετε στην έξοδο προς Πάρνηθα – Μεταμόρφωση, στρίβετε με κατεύθυνση προς Πάρνηθα συνεχίζοντας σε όλες τις διασταυρώσεις ευθεία.

Ο δρόμος από κάποιο σημείο και μετά λέγεται Λεωφ. Καραμανλή και στην συνέχεια Πάρνηθος. Μετά από μερικά χιλιόμετρα περνάτε την περιοχή με τις ταβέρνες και στην συνέχεια το πάρκινγκ του τελεφερίκ.

Ο δρόμος πια αρχίζει και ανεβαίνει την Πάρνηθα. Μετά από ~15′ θα περάσετε το παλιό ξενοδοχείο (Ξενία) και στη επόμενη διασταύρωση κάνετε δεξιά, περνώντας μπροστά από το λευκό εκκλησάκι της Αγ.Τριάδας.

Συνεχίζετε τον ασφαλτόδρομο και στην επόμενη διασταύρωση συναντάτε ταμπέλα για Φλαμπούρι όπου κάνετε λοξά αριστερά. Για την υπόλοιπη διαδρομή ακολουθείτε τις μεγάλες ταμπέλες προς Φλαμπούρι και όχι τις μικρές για τους πεζοπόρους. Η τελευταία ταμπέλα προς Φλαμπούρι σας κατευθύνει σε κατηφορικό βατό δασικό δρόμο, όπου σε 5΄λεπτά με το αυτοκίνητο ή την μοτοσυκλέτα και σε 20΄λεπτά αν θέλετε να τον περπατήσετε, θα σας οδηγήσει στο καταφύγιο Φλαμπούρι.

Πατήστε εδώ, για να δείτε ή να εκτυπώσετε, τον χάρτη πρόσβασης στο Φλαμπούρι.
Αφορά αυτοκίνητο ή μοτοσυκλέτα.

Από το πάρκινγκ του καζίνο μέχρι το καταφύγιο Φλαμπούρι, με χρονική διάρκεια ~01:45′.
Από τη βάση του τελεφερίκ, παίρνετε το τελεφερίκ (Δωρεάν) και ανεβαίνετε στο πάρκινγκ του καζίνο.
Το μονοπάτι σε λίγο κατηφορίζει, μέχρι να συναντήσετε το κεντρικό μονοπάτι της Χούνης, όπου κάνετε αριστερά και στα ~20μ. δεξιά, στην πινακίδα που θα βρείτε.
Η θετική υψομετρική διαφορά είναι ~200μ.

Επίσης αν θέλετε μπορείτε να συνεχίσετε τον ασφαλτόδρομο φτάνοντας και πάλι στο καταφύγιο Φλαμπούρι σε ~1:30′-2:00′ ώρες.

Πατήστε εδώ, για να δείτε ή να εκτυπώσετε, τον χάρτη πρόσβασης στο Φλαμπούρι.
Αφορά αυτοκίνητο ή μοτοσυκλέτα.

Στο χάρτη της Google, πατώντας πάνω αριστερά στο “Directions” μπορείτε να βάλετε την διεύθυνση σας, και να σας βγάλει όλη την διαδρομή μέχρι το καταφύγιο Φλαμπούρι.