Από το πάρκινγκ του καζίνο μέχρι το καταφύγιο Φλαμπούρι, με χρονική διάρκεια ~01:30′-02:00′ ώρες.
Ξεκινώντας από το πάρκινγκ του καζίνο, με κατεύθυνση προς το ελικοδρόμιο, συνεχίζεται το μονοπάτι μέχρι την άσφαλτο.
Η σήμαση σας καθοδηγεί προς τα δεξιά, όπου μετά από ~150μ. η σήμανση σας βγάζει δεξιά σε δασικό δρόμο.
Συνεχίζοντας συναντάτε πινακίδα που σας οδηγεί δεξιά, ξεκινώντας και πάλι το μονοπάτι με κόκκινα σημάδια.
Κατηφορίζεται μέχρι να συναντήσετε το κεντρικό μονοπάτι της Χούνης, όπου κάνετε αριστερά και σχεδόν αμέσως δεξιά, στην πινακίδα που θα βρείτε.
Ακολουθώντας για περίπου ~01:00′ ώρα το μονοπάτι, θα βγείτε σε δασικό δρόμο, όπου κάνοντας δεξιά, φτάνετε στο καταφύγιο Φλαμπούρι.
Η θετική υψομετρική διαφορά είναι ~200μ.

Από Θρακομακεδόνες μέχρι το καταφύγιο Φλαμπούρι, με χρονική διάρκεια ~01:30′ ώρα.
Το σημείο εκκίνησης είναι στο τέλος της οδού Καστοριάς στους Θρακομακεδόνες (στο αδιέξοδο).
Το ανηφορικό μονοπάτι με κίτρινη σήμανση, ξεκινάει και κινείται αρχικά βορειοανατολικά. Στην πρώτη διασταύρωση που θα συναντήσετε με σήμανση προς Φλαμπούρι, στρίβετε αριστερά και ακολουθώντας το φανερό μονοπάτι, ανηφορίζεται μέχρι το καταφύγιο Φλαμπούρι.
Η θετική υψομετρική διαφορά είναι ~580μ.

Από την είσοδο του πάρκινγκ στο τελεφερίκ κάτω, μέχρι το καταφύγιο Φλαμπούρι, με χρονική διάρκεια ~02:30′ ώρες.
Το μονοπάτι ξεκινάει δίπλα στην είσοδο του πάρκινγκ στο τελεφερίκ κάτω και κινείται μέσα στη χαράδρα της Χούνης.
Διπλα στην είσοδο του πάρκινγκ στα 2 πεύκα, υπάρχει πινακίδα προς Φλαμπούρι. Ακολουθώντας αρχικά το δασικό δρόμο, στρίβουμε δεξιά στην επόμενη πινακίδα, συνεχίζοντας μετά από ~350μ. το μονοπάτι που ξεκινάει.
Στην μέση περίπου της διαδρομής (~1,15΄ώρες από το σημείο εκκίνησης) κάνετε δεξιά στην διχάλα που συναντάτε με σήμανση προς Φλαμπούρι, ακολουθώντας το μονοπάτι που κατηφορίζει με τα μπλε σημάδια.
Συνεχίζεται μέχρι να βρείτε πινακίδες με εύκολη και δύσκολη διαδρομή. Εκεί επιλέγετε εύκολη μεγαλύτερης απόστασης και όχι τόσο ανηφορική ή δύσκολη μικρότερης απόστασης και πιο απότομη.
Συνεχίζοντας θα φτάσετε στο καταφύγιο Φλαμπούρι.
Η θετική υψομετρική διαφορά είναι ~700μ.

Προσοχή!
Οι οδηγίες είναι για άτομα που έχουν μια μικρή εμπειρία σε ορεινά μονοπάτια.
Δεν είναι κάτι δύσκολο, αλλά αν έχετε κάποια αμφιβολία για το αν θα τα καταφέρετε, καλύτερα να επικοινωνήσετε μαζί μας για περισσότερες πληροφορίες.
Μην ξεχνάτε ότι κάθε εβδομάδα κάνουμε πεζοπορικές βόλτες στην Πάρνηθα και μπορείτε να συμμετέχετε ή να οργανώσουμε αποκλειστικά για παρέες, ομάδες, εταιρείες κλπ.

Τηλέφωνα επικοινωνίας: 2102464666 και 6972256215.
Ώρες επικοινωνίας: 10:00′ – 17:00′

Επίσης στο Φλαμπούρι θα βρείτε ορειβατικούς χάρτες υψηλής ανάλυσης, με όλα τα μονοπάτια της Πάρνηθας.

Στην εθνική Αθηνών-Λαμίας βγαίνετε στην έξοδο προς Πάρνηθα – Μεταμόρφωση, στρίβετε με κατεύθυνση προς Πάρνηθα συνεχίζοντας σε όλες τις διασταυρώσεις ευθεία.

Ο δρόμος από κάποιο σημείο και μετά λέγεται Λεωφ. Καραμανλή και στην συνέχεια Πάρνηθος. Μετά από μερικά χλμ. περνάτε την περιοχή με τις ταβέρνες και στην συνέχεια το πάρκινγκ του τελεφερίκ.

Ο δρόμος πια αρχίζει και ανεβαίνει την Πάρνηθα για αρκετά χιλιόμετρα. Κάποια στιγμή περνάτε το παλιό ξενοδοχείο και στη επόμενη διασταύρωση κάνετε δεξιά, περνώντας μπροστά από το λευκό εκκλησάκι της Αγ.Τριάδας.

Συνεχίζετε τον ασφαλτόδρομο και στην επόμενη διασταύρωση συναντάτε ταμπέλα για Φλαμπούρι όπου κάνετε λοξά αριστερά. Για την υπόλοιπη διαδρομή ακολουθείτε τις μεγάλες ταμπέλες προς Φλαμπούρι και όχι τις μικρές για τους πεζοπόρους. Η τελευταία ταμπέλα σας κατευθύνει σε κατηφορικό βατό δασικό δρόμο, όπου σε 5΄λεπτά με το αυτοκίνητο ή την μοτοσυκλέτα και σε 20΄λεπτά αν τον περπατήσετε, θα σας οδηγήσει στο καταφύγιο Φλαμπούρι.

Από τη βάση του τελεφερίκ, παίρνετε το τελεφερίκ (χωρίς κόστος) και ανεβαίνετε στο πάρκινγκ του καζίνο. Από εκεί με κατεύθυνση προς το ελικοδρόμιο, το διασχίζετε συνεχίζοντας σε μονοπάτι, που στο τέλος του σας οδηγεί σε ασφάλτινη διασταύρωση. Στη συνέχεια  ακολουθώντας ταμπελίτσες και σηματοδοτημένο μονοπάτι, θα φτάσετε στο καταφύγιο Φλαμπούρι. Επίσης από την ασφάλτινη διασταύρωση αν θέλετε, μπορείτε να συνεχίσετε τον ασφαλτόδρομο, φτάνωντας και πάλι στο καταφύγιο Φλαμπούρι. Ενδείκνυται για περπατητές που δεν έχουν ανάλογη εμπειρία σε μονοπάτια. Χρονική διάρκεια και στις δύο περιπτώσεις ~1:30′.

Πατήστε εδώ, για να δείτε ή να εκτυπώσετε, τον χάρτη πρόσβασης στο Φλαμπούρι.
Αφορά αυτοκίνητο ή μοτοσυκλέτα.

Παρακάτω στον χάρτη της Google, μπορείτε να βάλετε την διεύθυνση σας, και να σας βγάλει όλη την διαδρομή μέχρι το καταφύγιο Φλαμπούρι.